Известие

Collapse
No announcement yet.

Демпфер 60556925 на JTD 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Демпфер 60556925 на JTD 156

    Здравейте, от доста време се боря с проблем с вибрациите на полусъединител на моята алфа 156 1,9 жтд 105 коня.
    Два съединителя, маховик, демпферна шайба, спирачна течност, тампони на мотора и винаги когато загрее се усилват. Нищо не се промени след толкова мъки.
    Сменени са долна помпа на съединител(течеше) и рециклирана гора (без причина)
    започнах да изпитвам съмнение относно демпфера между помпите който е с ое номер 60556925. Четох по други форуми, че го премахвали понеже създавал проблеми с височината на отделяне на съединителя и педала ставал по-мек ( моя също понякога отделя на различни места).

    Въпроса ми е дали някой го е премахвал от този форум, и според вас дали това нещо може да създава по някакъв начин вибрациите при потегляне които се засилват със загряването на автомобила .

  • #2
    Имал съм подобна драма на 166-цата, когато има луфт в нещо по предното окачване проблемът се задълбочаваше. Може да е разбито каре. Има разлика между вибрация и тресене. Моето беше тресене, като тръгвам с повече газ не тресеше.
    Last edited by code; d.m.y г., 06:15.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      И при мен тресе при тръгване с по-малко газ, ти за кои карета говориш - външни или вътрешни?
      '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
      EGR off, cat off, remap, BMC inbox

      Comment


      • #4
        По принцип вътрешните тресат, а външните тракат особено в завой.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          То от вътрешно каре ще тресе през цялото време, сменил съм лагерите на диференциална, пробвал съм да карам без обслужващ ремък. След толкова инвестиции и да нямам резултат... Малко е изнервящо, нямам нищо разбито по ходовата част, ако нещо троне се сменяваш веднага, маслото на кутията съм го сменявал след всяко сваляне на кутията вече си мисля, че може би този клапан задържа леко връщането на спирачна течност когато загрее течността и задържа долния цилиндър
          Last edited by ivaka89; d.m.y г., 10:26.

          Comment


          • #6
            Аз съм карал без този демпфер два дена докато си направя нова тръбичка,че се беше протрила и ми сълзеше спирачна течност. Единствено имах едвам доловими вибрации в педала,иначе колата не ми е тресла,вибрилала и т.н. усещаше се и "цвъркащ" звук при натискане на педала....но само това.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #7

              взех един заден маркуч за ауди, понеже е с два женски накрайника, но щуцерите се оказаха твърде големи, но после видях снадка на тръбите и заобиколих въпросния клапан. Качих снимка как изглежда, отне ми около 30 минути. Ще я покарам днес и утре и ще кажа дали има резултат, ако не.... ще съм много разочарован ..

              Comment


              • #8
                Не ти трябва тва, и аз съм го махнал.
                Даже без него е по-готино, щото се усеща по-точно къде отделя съединителя.
                Втора година вече карам без проблем.

                Иначе за маркучите:
                Занеси спуканите някъде, където правят хидравлика на трактори и багери. Режат скъсания маркуч, вземат само накрайниците и ти правят нов маркуч със старите накрайници , дето е много по-як от оригинала и държи до стотици атмосфери налягане. Става вечно, дадоха ми гаранция че никога няма да се спука.
                156 2.0TS

                Comment


                • #9
                  иии никаква промяна за пореден път.
                  Давайте предложения какво може да поражда вибрации при потегляне които се засилват със загряването на мотора

                  Comment


                  • #10
                    да си отговоря сам в темата
                    Четох по други форуми за такъв проблем, и се споменават : датчик колянов вал, и дюзи. Датчика не ми записва грешки, и не виждам много логика, две от 4 дюзи са рециклирани лятото(другите две уж били в норми) Някой да вижда нещо логично в тези неща което да обясни проблема?

                    Comment

                    Working...
                    X